"Łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo (...)"

Na dobrze wykonaną kotłownię składa się szereg istotnych parametrów i detali, które tworzą dobrze współpracującą całość. Dobrze działająca kotłownia to nie tylko kocioł produkujący ciepło, a cały system transferu wyprodukowanej energii do mieszkania - w ilości zapewniającej komfort mieszkańcom. Dbając o niezawodność naszych urządzeń oraz o zadowolenie naszych Klientów, dokonujemy każdorazowo odbioru gwarancyjnego wszystkich zainstalowanych kotłów firmy Windhager.

 

Czym jest odbiór gwarancyjny? 

To sprawdzenie przez przeszkolonego serwisanta firmy Windhager prawidłowego montażu hydraulicznego oraz elektrycznego urządzenia wraz z konfiguracją poszczególnych obiegów. Podczas odbioru użytkownik szkolony jest z zakresu obsługi oraz czyszczenia urządzenia. Całość zapewnia długą żywotność oraz bezawaryjną pracę w całym okresie eksploatacji. 

Skąd wiem, że odbiór został przeprowadzony zgodnie z zaleceniami producenta? 

Sprawdzamy każdy detal. Wszystkie odbiory są protokołowane na specjalnej liście kontrolnej przygotowanej przez firmę Windhager. Każdy punkt z listy jest sprawdzany przez technika. Wszystkie niezgodności z wymaganiami producenta są odnotowywane. W ten sposób każdy odbiór wygląda zawsze tak samo, a ryzyko popełnienia błędu jest zminimalizowane. 

Ile trwa odbiór gwarancyjny? 

W zależności od stopnia skomplikowania układu oraz wybranego Pakietu Uruchomieniowego - od 3 do 8 godzin

Czy instalator może włączyć kocioł przed dokonaniem uruchomienia? 

Tak, odbiór gwarancyjny jest realizowany do 3 tygodni od dnia zgłoszenia gotowości przez Klienta. Urządzenie może zostać wstępnie skonfigurowane i uruchomione przez Dystrybutora kotłów. Wszystkie parametry zostaną ponownie sprawdzone podczas odbioru gwarancyjnego. 

Co należy przygotować do odbioru gwarancyjnego?

  • gniazdo zasilające 230V 50 Hz. Faza w gniazdku po lewej stronie. Gniazdko zabezpieczone bezpiecznikiem C13 lub C16
  • Kocioł złożony w całość, wypoziomowany
  • Kocioł podłączony hydraulicznie
  • Układ hydrauliczny zalany i odpowietrzony
  • Każdy obieg grzewczy wyposażony w mieszacz z napędem oraz pompę, obieg cwu wyposażony w pompę
  • Kocioł podłączony do komina spalinowego, odporny na wilgoć i wpływ kondensacji (wkład stalowy lub komin ceramiczny)
  • Zainstalowany regulator ciągu kominowego -0,1 mbar

Co sprawdza technik podczas odbioru gwarancyjnego?

  • prawidłowość złożenia urządzenia
  • działanie wszystkich podzespołów urządzenia
  • prawidłowość podłączenia hydraulicznego urządzenia
  • prawidłowość podłączenia hydraulicznego urządzenia
  • działanie wszystkich istotnych elementów instalacji (pomp, mieszaczy itp.)
  • działanie instalacji w praktyce
  • parametry ciągu kominowego

 W celu zrealizowania Odbioru Gwarancyjnego Urządzenia prosimy o kontakt z Działem Serwisu poprzez naszą infolinię.

Windhager Polska

E-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Infolinia: +48 882 94 94 00

Prezentacja urządzeń i rozwiązań systemowych 2018

Animacja działania kotła BioWIN 2 Exklusiv

BioWIN 2 / BioWIN 2 Touch / BioWIN lite montaż - złożenie urządzenia

myComfort aplikacja mobilna do obsługi urządzen WINDHAGER

Windhager Prezentacja producenta

Windhager BioWIN 2 TOUCH, BioWIN 2, BioWIN Lite prezentacja produktu 2017

Windhager PuroWIN Rewolucja w ogrzewaniu zrębką drzewną